vrijdag 4 december 2020

bericht en filmpje van de Sint voor de vlinderklas

 

Liefste juf Sandra,

 

Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan...

Maar eerst zou ik dan in quarantaine moeten gaan...

Gelukkig heeft de overheid voor mij wat uitzonderingen kunnen maken,

om toch nog op tijd bij jullie te geraken!

 

Om het voor mij wat makkelijker te maken

moet ik niet meer over ieders daken

En zelfs de discussie rond Zwarte Piet 

is er door Corona gewoonweg niet!

 

Een show op school voor honderden kinderen mag ik niet meer geven,

wil ik na 2020 nog eeuwig blijven leven...

Al lijkt het soms wel een heel gedoe,

zelfs Sinterklaas past de coronaregels nauwgezet toe.

 

Sinterklaas kapoentje,

gooi wat in mijn schoentje...

Eerst alles goed ontsmetten,

daar moet ik nu ook op letten!

 

Pakjes regelen op afstand

Met alle B-posters van het land.

Via videocall, telewerk en de nieuwste technologie,

heb ik ook on line alles onder de knie!

 

Hopelijk kunnen jullie met deze videoboodschap de kinderen toch blij maken!

En kunnen de kinderen dit coronaproof cadeau wel smaken.

 

Lieve groeten van de Sint & Zwarte Piet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

verjaardag Stanislas en intern schoolfeest

Gelukkige verjaardag Stanislas! En toen werden we getrakteerd op een hotdog voor ons intern schoolfeest! MMMmmmm..... En in de namiddag moch...